Otse põhisisu juurde

Vene keele tund 22.05.2018

Esimesena viisid tunni läbi Ragnar, Toomas ja Aron.
Minu jaoks kõige olulisem oli korrata sõnavara. Kahoot oli minu jaoks liiga kerge, oleks võinud raskem olla. Positiivne oli see, et sees olid ka varem õpitud asjad nt jalg, käsi jne. Mind häiris see, et poisid ei olnud tundi ettevalmistanud ja ei saanud tunni läbiviimisega hakkama. Nad venitasid tunni alguses aega ja ei rääkinud, mida tegema peab. Minu jaoks oli see tund päris igav. Mina oleksin teinud tunni huvitavama ja ka ettevalmistanud korralikumalt. Õpetajad said päris halvasti hakkama ülesandega ja paneksin neile hindeks 3.


Teisena viisid tunni läbi Sten, Heigo ja Raimond.
Nende tund oli natukene paremini ettevalmistatud kui eelmistel poistel. Tund oli huvitavam, sest mängus sõnad olid raskemad ja pidi rohkem mõtlema ja jälgima, milline sõna oli õigesti kirjutatud. Häiris see, et Sten oli ainus, kes tunni sisse juhatas ja rääkis, mida tegema peab. Teised poisid lihtsalt istusid ja ei teinud midagi. Mina oleksin teinud pikema mängu ja sisse pannud ka muud sõnavara peale tehnika. Üldiselt said poisid tunni läbiviimisega hästi hakkama, eriti Sten, kes oli aktiivsem ja rääkis rohkem. Raimondile ja Heigole paneksin hindeks 4, sest nad vähemalt olid mängu koostanud. Stenile paneksin hindeks 5-, sest alati oleks saanud mängu raskemaid sõnu panna ja rohkem rääkida tunnist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mõistekaart

Õppisin koostama veebikeskkonnas Text 2 Mind Map mõistekaarti. Kinnistasin endale selle loomisega sõnavara. Selle mõistekaardi koostamine oli väga kasulik ja mulle meeldis seda teha.

Tunni eesmärgid

Õpetajad: Greete, Johanna, Greeta, Lilit Klass: 9.b Kuupäev: 15.05.2018 Tunni teema: kordav viktoriin Õppetunni põhieesmärk: Kinnitada õpitut Tegevused selle saavutamiseks: Koostasime õpitu kohta viktoriini Viime läbi viktoriin-sõnadetöö Saada tagasisidet Õppetunni lisaeesmärgid:  Korrata ise ka sõnavara Tund edukalt läbi viia Tegevused lisaeesmärkide saavutamiseks: Süveneda sõnavarasse, mille kohta viktoriini tegime Ettevalmistame tunni hoolikalt ja vigadeta Hinnang eesmärkide täitmisele: Saime oma eesmärgid täidetud - koostasime viktoriini, viisime selle läbi, kordasime ka ise sõnavara. Tunni saime edukalt läbi viidud ja mingeid takistusi eriti ette ei tulnud. Eesmärkide elluviimist soodustas: kõik tegid tunnis tööd hästi kaasa,  enam-vähem saadi aru, mida tegema pidi. takistas: mindi üle ette antud ajast,  mõni ei saanud aru, mida tegema peab.

Tööleht 05.12.17

Sain töölehega niipalju valmis, kui oskasin ja aru sain multikast. Minu jaoks oli see töö päris huvitav, sest me pole varem sellist ülesannet teinud. Mõnest sõnast, mis multikas öeldi oli raske aru saada.