Esimesena viisid tunni läbi Ragnar, Toomas ja Aron.
Minu jaoks kõige olulisem oli korrata sõnavara. Kahoot oli minu jaoks liiga kerge, oleks võinud raskem olla. Positiivne oli see, et sees olid ka varem õpitud asjad nt jalg, käsi jne. Mind häiris see, et poisid ei olnud tundi ettevalmistanud ja ei saanud tunni läbiviimisega hakkama. Nad venitasid tunni alguses aega ja ei rääkinud, mida tegema peab. Minu jaoks oli see tund päris igav. Mina oleksin teinud tunni huvitavama ja ka ettevalmistanud korralikumalt. Õpetajad said päris halvasti hakkama ülesandega ja paneksin neile hindeks 3.
Teisena viisid tunni läbi Sten, Heigo ja Raimond.
Nende tund oli natukene paremini ettevalmistatud kui eelmistel poistel. Tund oli huvitavam, sest mängus sõnad olid raskemad ja pidi rohkem mõtlema ja jälgima, milline sõna oli õigesti kirjutatud. Häiris see, et Sten oli ainus, kes tunni sisse juhatas ja rääkis, mida tegema peab. Teised poisid lihtsalt istusid ja ei teinud midagi. Mina oleksin teinud pikema mängu ja sisse pannud ka muud sõnavara peale tehnika. Üldiselt said poisid tunni läbiviimisega hästi hakkama, eriti Sten, kes oli aktiivsem ja rääkis rohkem. Raimondile ja Heigole paneksin hindeks 4, sest nad vähemalt olid mängu koostanud. Stenile paneksin hindeks 5-, sest alati oleks saanud mängu raskemaid sõnu panna ja rohkem rääkida tunnist.
Minu jaoks kõige olulisem oli korrata sõnavara. Kahoot oli minu jaoks liiga kerge, oleks võinud raskem olla. Positiivne oli see, et sees olid ka varem õpitud asjad nt jalg, käsi jne. Mind häiris see, et poisid ei olnud tundi ettevalmistanud ja ei saanud tunni läbiviimisega hakkama. Nad venitasid tunni alguses aega ja ei rääkinud, mida tegema peab. Minu jaoks oli see tund päris igav. Mina oleksin teinud tunni huvitavama ja ka ettevalmistanud korralikumalt. Õpetajad said päris halvasti hakkama ülesandega ja paneksin neile hindeks 3.
Teisena viisid tunni läbi Sten, Heigo ja Raimond.
Nende tund oli natukene paremini ettevalmistatud kui eelmistel poistel. Tund oli huvitavam, sest mängus sõnad olid raskemad ja pidi rohkem mõtlema ja jälgima, milline sõna oli õigesti kirjutatud. Häiris see, et Sten oli ainus, kes tunni sisse juhatas ja rääkis, mida tegema peab. Teised poisid lihtsalt istusid ja ei teinud midagi. Mina oleksin teinud pikema mängu ja sisse pannud ka muud sõnavara peale tehnika. Üldiselt said poisid tunni läbiviimisega hästi hakkama, eriti Sten, kes oli aktiivsem ja rääkis rohkem. Raimondile ja Heigole paneksin hindeks 4, sest nad vähemalt olid mängu koostanud. Stenile paneksin hindeks 5-, sest alati oleks saanud mängu raskemaid sõnu panna ja rohkem rääkida tunnist.
Kommentaarid
Postita kommentaar