Otse põhisisu juurde

Самостоятельная работа

19.09.2017

1.      Прочитай текст. Loe tekst läbi.
Так это был Сийм!
- Привет, мама!
- Где ты был, Дима?
- На тренировке. У меня же тренировки по понедельникам, средам и пятницам.
- Ах, да, извини. Я забыла. К тебе заходил (sind käis otsimas) один мальчик, он передал тебе одну книгу.
- А как он выглядел?
- Невысокого роста, немного полный. У него большие карие глаза и очень милая улыбка.
- У него тёмные волосы?
- Да, тёмные короткие волосы.
- И очень высокий лоб? Сразу видно, что умный, да?
- Да, у этого мальчика действительно очень красивый высокий лоб!
- Так это был Сийм! Мой одноклассник!

Выпиши слова, которые описывают внешность Сийма. Kirjuta välja sõnad, mis kirjeldavad Siimu välimust.
1) Невысокого роста 2) большие карие глаза 3) Милая улыбка 4) тёмные, короткие болосы 5) красивый, высокий лоб 6) немного полный.

Внешность.
2.      Припиши к ответу правильный номер. Kirjuta vastuse ette õige küsimuse number.
1.Какого он роста?                                     7. У меня голубые глаза.
2.Какой  твой рост?                                    4. Он спортивный парень.
4.Как он выглядит?                                     1. Он невысокого роста.
5.Какого цвета(värvi) её волосы?               8. У меня длинные волосы.
6.Какие у него волосы?                              2. Мой рост 1 метр и 50 сантиметров.
7. Какие у тебя глаза?                                 6. У него светлые волосы.
8.Какие у тебя волосы?                              5. Она блондинка.

3.      Опиши её. Kirjelda teda.    
          У неё длинные волосы. У неё бледное и длинное лицо. У неё маленкий рот. У неё светлые глаза. У неё милая улыбка.
                                                          
4.      Ответь на вопросы. Vasta küsimustele.                                                                
1.Какого ты роста? Мой рост 1 метр и 76 сантиметров 
2.Какие у тебя волосы? У меня длинное, густые и прямые болосы. 
3.Какие у тебя глаза? У меня синие глаза.

Характер.
5.      Припиши к ответу правильный номер. Kirjuta vastuse ette õige küsimuse number.
1.Какой у неё характер?                                       2. По характеру он ленивый.
2.Какой он по характеру?                                     4. По характеру она смелая.
3.Какой у него характер?                                      1. У неё весёлый характер.
4.Какая она по характеру?                                    5. У меня сильный характер.
5.Какой у тебя характер?                                      6. По характеру я самостоятельный.
6.Какой ты по характеру?                                     3. У него слабый характер.

6.      Переведи на русский язык. Tõlgi.                                                                        
iseloom  характер                           täpne  мочный
julge    смелый                                kurb  грустный
laisk    ленивый                              tugev  сильный
töökas   трудолюбивый               sõbralik  дружественный
nõrk   слабый                                 aus  честный
aktiivne      активный                     viisakas  вежливый
tähelepanelik   внимательный     jutukas  разговорчивый

Kommentaarid

  1. Tere!
    Oled väga tubli, peaaegu perfektne töö. Mõned apsud siiski leidsin, ja mõlemad olid 4. ülesandes, kus pidid vastama küsimustele:
    1. juuste kirjeldamiseks kirjutasid venekeele "pikad" kesksoost lõpuga -ОЕ, õige on -ЫЕ;
    2. sõna "juuksed" kirjutasid valesti.

    Edu edaspidiseks!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Mõistekaart

Õppisin koostama veebikeskkonnas Text 2 Mind Map mõistekaarti. Kinnistasin endale selle loomisega sõnavara. Selle mõistekaardi koostamine oli väga kasulik ja mulle meeldis seda teha.

Tunni eesmärgid

Õpetajad: Greete, Johanna, Greeta, Lilit Klass: 9.b Kuupäev: 15.05.2018 Tunni teema: kordav viktoriin Õppetunni põhieesmärk: Kinnitada õpitut Tegevused selle saavutamiseks: Koostasime õpitu kohta viktoriini Viime läbi viktoriin-sõnadetöö Saada tagasisidet Õppetunni lisaeesmärgid:  Korrata ise ka sõnavara Tund edukalt läbi viia Tegevused lisaeesmärkide saavutamiseks: Süveneda sõnavarasse, mille kohta viktoriini tegime Ettevalmistame tunni hoolikalt ja vigadeta Hinnang eesmärkide täitmisele: Saime oma eesmärgid täidetud - koostasime viktoriini, viisime selle läbi, kordasime ka ise sõnavara. Tunni saime edukalt läbi viidud ja mingeid takistusi eriti ette ei tulnud. Eesmärkide elluviimist soodustas: kõik tegid tunnis tööd hästi kaasa,  enam-vähem saadi aru, mida tegema pidi. takistas: mindi üle ette antud ajast,  mõni ei saanud aru, mida tegema peab.

Tööleht 05.12.17

Sain töölehega niipalju valmis, kui oskasin ja aru sain multikast. Minu jaoks oli see töö päris huvitav, sest me pole varem sellist ülesannet teinud. Mõnest sõnast, mis multikas öeldi oli raske aru saada.